קידום אורגני של אתרי אינטרנט מתבצע בין היתר על בסיס תוכן איכותי. התוכן מורכב מסוגים שונים של מאמרים והוא נכתב על ידי אנשי מקצוע. בעזרת תוכן ברמה גבוהה ניתן לקדם את האתר במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. התוכן משמש בתור כרטיס הביקור של האתר ויש לו חשיבות שיווקית. יש צורך בעדכון של התוכן לעיתים קרובות וברענון של המאמרים השונים. כך ניתן להמשיך ולקדם את האתר גם לאחר המאמץ הראשוני. בנוסף, כתיבת מאמרים לקידום אתרים דורשת חיפוש אחר ביטויי מפתח מתאימים.
הכלל החשוב ביותר בכתיבת תוכן לקידום אתרים הוא להשתמש בצורה נכונה במילות מפתח. אלו הביטויים שבהם הגולשים משתמשים כדי להגיע לאתר דרך מנועי החיפוש. כמות גדולה מדי של ביטויי מפתח בתוך המאמר תפגע בקידום, בעוד כמות קטנה תקשה על האלגוריתם של מנועי החיפוש לדעת במה האתר העוסק. הפתרון היחיד הוא להשתמש במינון נכון של ביטויי מפתח ולפזר אותם במאמרים שונים באתר.
איך יודעים איזה תוכן לכתוב?
הנושאים שעליהם כותבים את התוכן חשובים לא פחות מהתוכן. במילים אחרות, לא מספיק לדעת כיצד לכתוב את המאמרים וצריך גם להבין על מה לבסס אותם. בחירת הנושאים מתבצעת על פי סקר מוקדם ולפי התחום שבו האתר עוסק. התכנים צריכים להיות רלוונטיים, מקוריים ואמינים כדי לאפשר קידום יעיל לאורך זמן. תוכן מועתק לדוגמא פוגע אנושות בסיכויי הקידום והוא עלול להביא לירידה בדירוג האורגני.
אפשר לאסוף מידע על נושאים רלוונטיים דרך אתרי האינטרנט העוסקים בקידום אתרים. כדאי גם להתרשם מהתוכן באתרים מתחרים, לקבל משוב מהגולשים ולעדכן את המאמרים תוך כדי הקידום. מומלץ להשתמש בכלי למעקב אחר הגלישה באתר ולבדוק כמה זמן הגולשים מבלים בו. זו דרך מצוינת להתמקד במאמצי קידום ספציפיים.
מלבד האמור לעיל, כדאי לכתוב מאמרים שיכולים להתאים לקידום של האתר ברשתות חברתיות. כאן הדגש הוא על תוכן שרלוונטי לקהל היעד ומעניק לו ערך מוסף. ברשתות חברתיות לא בודקים את ביטויי המפתח, אלא רק את האופן שבו המאמרים מניעים את הגולשים לפעולה.
מחפש כתיבת תוכן לקידום אתרים? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית!