מערכת ניהול התוכן דרופל מאפשרת למיליוני אנשים בעולם לבנות לנהל אתרי אינטרנט ויישומי רשת מיוחדים, לרבות אפליקציות למכשירי טלפון חכמים ומחשבי לוח. זו מערכת ניהול תוכן נפוצה מאוד שמאפיינת בממשק לניהול עצמי של האתר והתכנים. בוני אתרים שמשתמשים במערכת דרופל יכולים לשלב בין רכיבי תוכנה מוכנים לבין כלים שמטרתם להסדיר את הפעולה בין הרכיבים השונים, או לפתח בעצמם תוספות מיוחדות.
מלבד ההפעלה והתחזוקה, היתרונות של אתרי דרופל באים לידי ביטוי במאמצי הקידום. מערכת ניהול התוכן של דרופל נחשבת אופטימאלית לקידום SEO ואופטימיזציה למנועי חיפוש. אפשר כמובן גם לקדם אתרים שנבנים על בסיס מערכת ניהול התוכן של דרופל גם באופן סטנדרטי יותר, כמו למשל באמצעות קמפיין באנרים, ברשתות החברתיות וכן הלאה. מעבר לכך, המערכת מתעדכנת לעיתים קרובות עם תוספים חדשים שעולים בקנה אחד עם הדרישות של מנועי החיפוש.
מחפש קידום אתר דרופל בגוגל? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית!
על מה מבוסס קידום אתר דרופל?
יש שלוש רמות שבהן מבצעים קידום אתר דרופל. הרמה הראשונה היא של ארכיטקט המערכת, הרמה השנייה מתייחסת לכל נושא האדמיניסטרציה והניהול והרמה השלישית היא של השיווק והפרסום. כתוצאה מכך, בעלי אתרי דרופל ללא רקע טכני מתמקדים בדרך כלל ברמה השנייה והשלישית, בעוד אנשי מקצוע אחראיים על הרמה הראשונה ועל הארכיטקטורה.
בנוסף, יש כמה טיפים שיכולים לסייע לקידום השוטף של אתרי דרופל. כדאי להפוך את הכתובות באתר למשמעותיות ולתת כתובת URL אחת בלבד לכל דף. מומלץ להוסיף תגיות מטה לשימושו של אלגוריתם מנוע החיפוש בלבד, לא להתפשר על טיפול מיוחד בתגיות כותרת ולא לשכוח תגיות מטה גם בדף הבית. לבסוף, חשוב מאוד לפתור שגיאות שמעכבות טעינה.
בחירה בדרופל כמערכת ניהול תוכן היא שלב חשוב בקידום האתר בטווח הקצר והארוך. המערכת עוצבה במטרה לאפשר ניהול תוכן מתקדם והיא חוסכת זמן ומאמץ. בנוסף, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי קמפיינים יצירתיים וניצול היתרונות של אתרי אינטרנט שבנויים על בסיס דרופל. פיתוח אסטרטגיית שיווק יכולה ליצור אפקט משמעותי עבור הקידום של האתר ולהבליט אותו על רקע אתרים מתחרים.