אתר איביי משמש כיום כזירת המסחר המקוונת הגדולה בעולם. החנויות באיביי יכולות לחסוך עלויות תפעול, להגדיל רווחים ולשפר את הפעילות המסחרית מול הלקוחות. גם אנשים פרטיים משתמשים באיביי כדי למכור מוצרים ולהציע שירותים. יחד עם זאת, התחרות בין החנויות גדולה ולא תמיד קל להבליט מוצרים או שירותים מסוימים.
הפתרון להיצע הרחב של חנויות באיביי הוא קידום מסודר שמבוסס על עקרונות נכונים. ראשית, מומלץ להעלות מוצרים למכירה פומבית ולמכירה במחיר קבוע. כך ניתן להשיג יותר תוצאות מדפי המכירה ולהניע לקוחות לפעולה. יש להכניס לתיאור המוצר קישורים לדפי מכירה אחרים בתוך החנות, לעצב אותה בצורה אחידה מבחינת לוגו וצבעים ולהתאים את המסר לדפי המכירה.
שנית, חנות איביי יכולה להיות מקודמת באמצעות שימוש בעמוד “אודות”. זהו אחד העמודים החשובים ביותר בחנות, כי בו הגולשים משתמשים על מנת לחוות דעה ראשונית על המוכר. עמוד האודות צריך לתאר בצורה אמינה את העסק, להדגיש יתרונות שיווקיים ולהעביר מסרים באופן קצר וקולע.
איך מקדמים את החנות באתרי אינטרנט?
קידום יעיל מתבצע גם בתוך חנויות איביי וגם באתרי אינטרנט אחרים. ניתן לקדם את החנות במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות ובשיתופי פעולה על בסיס תוכן עם פורטלים ייעודיים. יש לקדם את החנות על ידי שליחת דואר אלקטרוני וחומר מודפס ללקוחות פוטנציאליים, להוסיף קבלה וחשבוניות וכך לעודד את הלקוחות לבצע רכישה חוזרת. מעבר לכך, אנשי מקצוע ממליצים על קידום חנות באיביי באמצעות הרשמה עם שם דומיין קל עבור הקונים.
באופן עקרוני, מומלץ להכיר את ההבדלים בין חנויות איביי על מנת להפיק מקסימום תועלת מהקידום. את זה עושים על ידי הבחנה בין חנות בסיסית, חנות פרימיום וחנות דגל. לכל חנות תכונות אחרות שבאות לידי ביטוי בשעות התמיכה הטכנית, קטגוריות, ניוזלטר, דוחות תעבורה, כלי ניהול ועוד.
לסיכום, קידום חנות באיביי הוא תהליך ארוך שיכול להשיג תוצאות רק בעזרת הקפדה על כללי המפתח. יש להשקיע בקידום יעיל של החנות ולעקוב אחר הביצועים תוך כדי תנועה על מנת למנוע הוצאות מיותרות.
מחפש קידום חנות איביי? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית!