מג’נטו היא מערכת קוד פתוח המשמשת בעיקר לבניית אתרי מסחר אלקטרוני. היא הושקה בשנת 2008 ומאז עודכנה על בסיס שורה ארוכה של גרסאות חדשות, בעיקר על ידי הוספת תכונות ומעל 1,700 תוספים שאותם ניתן להתקין ישירות דרך ממשק המשתמש. היתרון של הממשק בא לידי ביטוי בפונקציות מגוונות כמו מערכת ניהול לקוחות CMS, תמיכה בינלאומי, שיווק מוטמע במבנה האתר ולפי כללי קידום במנועי חיפוש, נתונים סטטיסטיים ועוד.
שדרוג של חנות מג’נטו לגרסת עדכנית מתבצע אחת לתקופה מסוימת ובשל מספר סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא הצורך בעדכון של החנות לפי סטנדרטים מקובלים של עיצוב, חווית גלישה וקידום. אנשי מקצוע שמכירים את התחום מבצעים את השדרוג תוך שיתוף פעולה עם הלקוח ועל פי תכנית יעדים שמוגדרים מראש. הסיבה השנייה לשדרג את החנות היא טיפול בתקלות ותיקון באגים. באותה הזדמנות אפשר גם להוסיף אופציות סליקה ולגבות תשלום עם צ’קים, מזומן, כרטיסי אשראי אופליין לסליקה ידנית, פייפאל וכן הלאה.
מה יש בגרסת פרימיום של חנות מג’נטו?
מי שמתבלט לגבי שדרוג חנות מג’נטו צריך לדעת מה מציעה גרסת מג’נטו חדשה. בגרסה הזו יש למשל כלים שמאפשרים לבעלי חנות וירטואלית להגדיל את אחוזי ההמרות וכמות המכירות. הגרסה מציעה עמוד תשלום קצר במיוחד, מאיץ מהירות לטעינת עמוד, כלים מיוחדים לקידום אורגני, חנות פייסבוק וכמובן עיצוב רספונסיבי שמבטיח התאמה למכשירי טלפון ניידים ולכל גדלי המסכים.
חשוב לציין שבמהלך שדרוג חנות מג’נטו עוברים כל הנתונים מהגרסה המקורית לגרסת הפרימיום. העברת הנתונים כוללת מידע על המוצר, תמונות, תכונות ושדות בחירה. חברות שמבצעות את השדרוג מתחייבות גם על העברת גרסאות מוצר, תגיות מוצר, קטגוריות, תמונות קטגוריה ומידע ללקוחות. כל עמודי התוכן נשמרים באתר המשודרג ומאפשרים לבעלי החנות להמשיך ולהציע את מרכולתם על גבי רשת האינטרנט.
על אף כל היתרונות של חנות מג’נטו, יש לה גם חסרונות. הדרך הטובה ביותר להתגבר על החסרונות הללו היא לבצע שדרוג. ניתן לשדרג את החנות בתוך מספר ימים בלבד ולהעביר את התכנים והמידע ללא סיכון.
מחפש שדרוג חנות מג’נטו? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית!