מה זה דרופשיפינג?
דרופשיפינג זאת שיטת מכירה בה המוכר לא מחזיק מלאי של המוצר ולא אחראי על השילוח ולפעמים גם לא על שירות הלקוחות.
ישנן כמה וריאציות של דרופשיפינג היכולות להתאים לעסקים שונים:
1. קידום ושיווק המוצר תחת מיטריה של וויט לייבל* (ריסיילר) –
וויט לייבל זה רישיון לשיווק מוצר תחת מיתוג של החברה המשווקת.
דרופשיפימג בצורה הזאת הוא הדרופשיפינג המורכב ביותר ומצריך לטפל בשיווק, בהזמנות ובשירות הלקוחות.
מבחינת לקוח הקצה, חברת הוויט לייבל היא החברה שאחראית על המוצר ומולה הוא מתנהל.
2. קידום ושיווק המוצר תחת שם המותג המקורי –
דרופשיפינג בשיטה שם המוצג המקורי אומר שאתה כבעל עסק אחראי אך ורק לשיווק המוצר באינטרנט ובכל דרך אחרת
ומתוגמל עבור המכירות שהגיעו דרכך.
שיווק שותפים היא דוגמא מצווינת לדרופשיפינג בצורה הזאת בה חשוב במיוחד המעקב אחרי המכירות שכן ייתכן ולאותו אתר\מותג\עסק ישנם
כמה משווקי משנה השולחים לקוחות לאותו האתר.
ישנן דרכים רבות לשווק את המוצרים בדרופשיפינג, לדוגמא הקמנת חנות וירטואלית יעודית למוצרים המשווקים, מכירה במרקטפלייסים כמו אמאזון, אטסי,
איביי, ראקוטן ועוד…
דרופשיפינג מעניין אותך? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית.