כל אתר אינטרנט צריך תכנים רלוונטיים. התוכן באתר יכול להיות תמונות, אינפוגרפיקה, סרטוני וידאו וכמובן טקסט. ככל שהתוכן באתר יותר איכותי ומדויק, כך סביר להניח שהגולשים יהיו מרוצים. השאלה היא כיצד כותבים תוכן טקסטואלי לאתרים ועל מה צריך לשים דגש. יש שורה ארוכה של כללי מפתח חיוניים לכתיבת תוכן ברמה גבוהה. הקפדה על הכללים הללו היא חלק בלתי נפרד מאפיון, הקמה וקידום של אתרי אינטרנט במנועי חיפוש.
הכלל החשוב ביותר הוא לכתוב תוכן מקורי. מי שעוסק בתחום של כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לא יכול להרשות לעצמו להעתיק מילים או משפטים. כל העתקה גוררת עונשים מצד מנועי החיפוש וירידה בתוצאות הדירוג האורגני. מצד שני, כתיבה של תוכן מקורי היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. הפתרון הוא ליצור קשר עם אנשי מקצוע ולהשתמש רק בשירותי כתיבה של חברה אמינה ומנוסה.
עדכון ורענון של התכנים המובילים
עוד כלל חשוב בכתיבת תוכן לאתרים הוא לדאוג כל הזמן לרענון ולעדכון. התכנים חייבים להיות מעודכנים כדי לשרת את צרכי הגולשים. תוכן לא מעודכן פוגע גם הוא בדירוג ועלול להוריד לטמיון השקעה של אלפי שקלים. את רענון התכנים מבצעים על פי אירועים אקטואליים, לפי מבצעים והנחות או בהתאם לצרכי הלקוחות. אפשר לשתף פעולה עם הכותבים ולהחליט על נושאים ספציפיים. כל נושא באתר דורש תוכן מתאים שמעודכן אחת למספר שבועות לפחות.
לבסוף, כדאי לנצל את כתיבת התוכן על מנת לשלב קישורים. מטרת הקישורים היא להעלות את הדירוג של האתר במנועי חיפוש ולאפשר קידום גם ברשתות חברתיות. קישורים טובים אמורים לצאת לאתרים גדולים ובעלי מוניטין חיובי. רצוי לוותר על כמות גדולה של קישורים פנימיים, אך גם כאן יש חשיבות לאיזון ולמינון נכון.
לסיכום, כתיבת תוכן לאתרים היא חלק מתחום שמתפתח בקצב מהיר. הסיבה לכך היא הצורך של כל סוגי אתרי האינטרנט בתוכן איכותי. רק אנשי מקצוע מנוסים יודעים לייצר תוכן מן הסוג הזה וחשוב ליצור איתם קשר. בהמשך אפשר להשתמש בתוכן לטובת קידום וגיוס לקוחות חדשים.
מחפש כתיבת תוכן לאתרים? פנה עכשיו וקבל הצעה אטרקטיבית!