חברת אמזון נחשבת לאחת מחלוצות המסחר באינטרנט וכיום היא משמשת כשוק מקוון לסוגים שונים של פריטים, מוצרים ושירותים. עם זאת, הפעלת חנות ומכירת מוצרים דרך אתר האינטרנט של אמזון עלולים להציב קשיים בפני מי שאינו מכיר את התחום. מלבד העובדה שהפעלת החנות וההתנהלות מול אמזון היא באנגלית בלבד, החברה מקשה על מכירת מוצרים באתר עבור אנשים שגרים מחוץ לארצות הברית.
הדרך הנכונה להתחיל לבצע עסקאות באתר המסחר המקוון של אמזון היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר לערב מומחה אמזון בשלבים שונים של הקמת החנות ולברר מולו לגבי עלויות, עמלות מכירה, עלויות סליקה, עלויות תפעול שוטפות ועוד.
מיהו מומחה אמזון?
מומחה אמזון מכיר היטב את המאפיינים של מערכות מסחר אלקטרוני. הוא יודע לבחור פלטפורמה מתאימה לפי סוג המוצר והשירות, אך לא פחות חשוב מכך גם מעורב בניתוח התנהגות גולשים. בעזרת נוכחות של מומחה אמזון ניתן לחסוך בהוצאות על קידום בפלטפורמות מסוימות, ובמקביל לשפר משמעותית את ביצועי החנות ואת המכירות.
מומחה אמזון גם בקיא בהבדלים בין אתרי מסחר אלקטרוני. הוא מזהה את היתרונות של אמזון במכירת מוצרים מסוימים ויכול להביע דעה לגבי מסחר אלקטרוני באיביי או באטסי. התפקיד של המומחה הוא מצד אחד לעזור ללקוח לבצע תשלומים באינטרנט ולהתמודד עם מערכות סליקה, ומצד שני להגדיל את כמות הגולשים בחנות המקוונת באמצעות קידום אורגני וממומן.
איך מוצאים מומחה אמזון?
יש כמה דרכים למצוא מומחה אמזון. הדרך הראשונה היא להשתמש בהמלצות של אנשים שכבר קיבלו את השירות. המלצה אובייקטיבית היא שיטה מצוינת להשוות בין אנשי מקצוע בכל התחומים, בעיקר בתחומים שמתקדמים במהירות כמו מסחר מקוון ואלקטרוני.
דרך נוספת היא לקבל מידע על מומחה אמזון באתרי האינטרנט. אפשר להתחיל באיסוף מידע כללי ולאחר מכן לתאם פגישת היכרות עם מומחים מסוימים. הפגישה היא הזדמנות להתרשם מהמומחה ברמה האישית ולברר לגבי הניסיון, הידע וההכשרה שלו.
העסקת מומחה אמזון היא השקעה משתלמת. המומחה עוזר לאנשים פרטיים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים והוא מקצר את הדרך להצלחה באינטרנט.