מג’נטו היא פלטפורמה שמאפשרת עיצוב ופיתוח חנות וירטואלית. הפלטפורמה נותנת פתרון לכל התהליכים העיסקיים, אך היא מחייבת תחזוקה שוטפת. התחזוקה מבוססת על תמיכה שניתנת על ידי אנשי מקצוע. מתכנת מג’נטו מקצועי יכול לספק מגוון רחב של שירותי תמיכה במג’נטו תחת קורת גג אחת. בעזרת שירותי התמיכה ניתן להמשיך להפעיל את החנות, לקדם אותה באופן אורגני במנועי החיפוש ובסופו של דבר להגדיל את יחסי המכירה וכמות העסקאות.
תמיכה במג’נטו כוללת שירות מקצועי ברמה גבוהה. בעזרת התמיכה ניתן להפיק סטטיסטיקות ודוחות של רכישה, תנועת גולשים ולקוחות. ניתן לשלב בין שירותי תמיכה להגדרת מערכת דיוור מתוזמנת ומערכת הרשאות למנהלים וספקים. התמיכה משפרת את רמת האבטחה של האתר והיא כוללת פתרונות סליקה מיידיים.
מג’נטו היא פלטפורמה שתומכת באופן בסיסי בריבוי שפות כולל קבצי התקנת שפות מוכנות לשימוש, אך מטרת התפעול השוטף היא למנוע תקלות ועיכובים. התמיכה גם מקצרת את זמני הטעינה של הדפים הפנימיים בתוך החנות המקוונת וכך מסייעת לקידום.
החשיבות של שירותי תמיכה במג’נטו
מי שבוחר להשתמש בפלטפורמת המסחר האלקטרוני של מג’נטו צריך להכיר את המגבלות שלה. כמות הזמן הנדרשת להטמעת הגדרות אישיות במערכת הזו גבוהה פי שתיים לפחות בהשוואה לכל פלטפורמה אחרת, ויש צורך בניסיון מקיף כדי להבין את עקרונות הבסיס. לא כל אחד מסתדר עם המורכבות של תפעול שוטף ותמיכה בתקלות במערכת מג’נטו. זו הסיבה בגללה כדאי להשתמש במערכת רק בליווי מקצועי, שניתן על ידי מתכנת בעל מוניטין וניסיון.
מג’נטו מורכבת מעשרות אלפי קבצים ומדרגים והיא דורשת שרת ייעודי. החשיבות של שירותי תמיכה מקצועיים נובעת מלוח הבקרה של מג’נטו. בעזרת שירותי התמיכה ניתן להריץ את המערכת בשרת ייעודי, לשדרג את תבניות העיצוב ולהוסיף תכונות כמו גמישות וריבוי אתרים.
בעזרת אתרי מג’נטו ניתן להקים ולנהל מערך מכירות מלא באופן אורגני, שכולל את כל השלבים החשובים במסחר: הזנת סיסמאות, חיבור למערכות סליקה, משלוחים, אחסון מוצרים ועוד. יחד עם זאת, התנאי לניצול היתרונות של המערכת הוא תיאום של שירותי תמיכה טכנית מסביב לשעון.