חנות באמאזון דורשת קידום אורגני כמו כל אתר אינטרנט אחר. הקידום מבטיח תוצאה בולטת במנועי החיפוש והתאמה לדרישות של הגולשים. בעזרת קידום אורגני לחנות באמאזון ניתן להגדיל את כמות המבקרים, לשפר את יחסי ההמרה ובסופו של דבר גם להגביר את קצב המכירות. את הקידום כדאי להתחיל מיד עם הקמת החנות ותוך שימוש בכלים שניתנים על ידי אמאזון בעצמה.
קידום במנועי חיפוש ומחקר מילות מפתח
ראשית, חשוב להשתמש בתגיות נכונות על מנת להגדיר את התחומים שבהם עוסקת החנות. כך ניתן למשוך אליה קהל יעד רלוונטי ולהגדיל את זמן השהייה בתוך האתר. שנית, הקידום כולל מעקב אחר גולשים שנכנסו לאתר וניטור בזמן אמת של הפעולות הנפוצות. כך ניתן לזהות שהגיעו לחנות באמאזון ולא ביצעו רכישה בפועל, אך לנסות להניע אותם לפעולה חוזרת. במקביל, ניטור התנועות בחנות יעזור לכם לדעת מה המוצרים הפופולאריים ואיך אפשר להבליט עוד ביחס למתחרים.
הבסיס לקידום מוצלח הוא מחקר של מילות מפתח. עליכם לבדוק מה הביטויים הרלוונטיים שיצליחו לקדם את האתר במנועי חיפוש, ולבדוק מה הגולשים מחפשים כשהם רוצים לקנות מוצר כמו שלכם. ככל שהביטויים הממוקדים יהיו רלוונטיים יותר, כך סביר להניח שתוכלו לשפר את יחסי ההמרה ולהפוך גם גולשים מבקרים ללקוחות קבועים.
איך מקדמים את החנות אמאזון?
קידום חנות אמאזון לא כולל רק את מנועי החיפוש החיצוניים כמו גוגל ובינג, אלא גם את מנוע החיפוש הפנימי. אמאזון מציעה ללקוחותיה חיפוש ממוקד של מוצרים והיא גם מעמידה סטנדרטים מסוימים עבור בעלי החנויות. מבחינתכם, המשמעות היא שיש חשיבות גדולה לעמידה בתנאים שמוגדרים על ידי אמאזון ולהקפדה על שקיפות ואמינות.
התחרות עם חנויות אחרות באמאזון יכולה להיות לא פחות קשה מאשר התחרות עם אתרי קניות אחרים. שימו דגש על סדר וארגון בתוך החנות, הישארו קשובים לפידבקים של הלקוחות והדגישו את ייחודיות המוצר שלכם. זכרו שגם לאמאזון יש אינטרס שתמכרו הרבה, לכן תוכלו להיעזר בפידבקים מצד האתר ולבדוק היכן עוד כדאי להשתפר או לבצע שינויים.