מהו סרטון וויטבורד?
סרטוני וויטבורד (סרטוני לוח לבן) מסייעים ללקוחות פוטנציאליים של העסק או החברה שלכם לקבל
תשובות מיידיות וסיפוק עכשווי, בזכות העובדה שיש להם מראה ויזואלי מושך ושהם מלאים בתוכן מרתק.
האפקט המיוחד של סרטוני הוויטבורד גורם לצופים בהם להידבק למסך ולהרגיש שהם צריכים לדעת
מה היד בסרטון תצייר ממש עוד רגע. הרוב המוחלט של האנשים כיום לא מעוניין לקרוא מסמכים או כתבות ארוכות
המתארות מוצר או שירות כלשהוא, הם מעדיפים לשמוע על המוצר או השירות באמצעות
סרטון קצר ואטרקטיבי וכך ללמוד על הנושא.
איך בנוי סרטון וויטבורד?
רוב סרטוני הוויטבורד בנויים מ3 חלקים עיקריים:
- החלק הראשון – הסרטון נפתח בהצגה של קושי או בעיה כלשהיא שבה הלקוחות הפוטנציאליים נתקלים,
החלק הזה גורם לצופים להתייחס למוצר או לשירות שאתם מציעים להם ברצינות, ומושך אותם לצפות בסרטון.
- החלק השני – לאחר הצגת הבעיה הסרטון מציג מספר יתרונות חזקים ורלוונטיים של השירות או המוצר שאתם מציעים,
ומסביר כיצד הם מתמודדים עם הבעיה שיש לצופה ופותרים אותה באופן מוצלח. החלק הזה עוסק בדרך
כלל במה שמעסיק את הלקוח הפוטנציאלי ברמה הרגשית.
- החלק השלישי – החלק השלישי והאחרון חותם את הסרטון עם הנעה לפעולה, מטרת החלק הזה היא לגרום
ללקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם החברה שלכם כדי לשמוע עוד על המוצר או השירות, או לרכוש אותם באופן מיידי.
איך עובדת הפקה של סרטון וויטבורד?
כדי להפיק סרטון וויטבורד תצטרכו להעביר למפיק את השם של הרעיון, השירות או המוצר שאתם מעוניינים לפרסם בעזרת הסרטון,
לרעיון תצטרכו לצרף גם תמונות קשורות ולוגו של החברה או העסק שלכם.
כל החומר הזה יעבור לידיו של תסריטאי מנוסה והוא יתחיל בכתיבת הסרטון.
אתם תקבלו מהתסריטאי טיוטה ראשונית ותגיבו עליה עם הערות, תיקונים, ודגשים שלכם. בשלב הבא מפיקים את הסרטון,
כאשר גם על הסרטון המוכן תוכלו להעיר ולבקש תיקונים ושינויים.
למה מתאימים סרטוני וויטבורד?
סרטוני וויטבורד יכולים להתאים לשלל מטרות מעבר לפרסום מוצר או שירות.
בין המטרות האפשריות: סרטון שיווקי לרשת חברתית, סרטון הדרכה, וסרטון לכנס.