אתרי אינטרנט בתחום האופנה בנויים ומעוצבים בצורה שונה לחלוטין מאתרים בתחומים אחרים. קהל היעד של חנויות אופנה באינטרנט בדרך כלל יודע בדיוק מה הוא מחפש, אך מצד שני גם אין לו סבלנות לשוטט בין תמונות וכתבות לא רלוונטיות. התפקיד של בעלי חנויות ואנשי מקצוע בתחום האופנה הוא לבנות את האתר הכי מעודכן וחדשני עבור הלקוחות. כך ניתן לענות על צרכי הלקוחות הקיימים, ובמקביל גם להרחיב את מעגל הלקוחות החדשים באופן קבוע וכמעט ללא מאמץ.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, בניית חנות אופנה באינטרנט לא מחייבת השקעה כספית גדולה או בלתי אפשרית. גם בעלי חנויות בוטיק, מעצבים בתחילת דרכם וחובבי אופנה עצמאים יכולים להשתמש באינטרנט כדי להיחשף לעשרות ומאות אלפי גולשים. חנות אופנה באינטרנט יכולה לפנות לאנשים בארץ ובעולם והיא גם מעוצבת על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.
טיפים לבניית חנות אופנה מוצלחת באינטרנט
יש מספר עקרונות מפתח שעליהם חשוב להקפיד לפני ובמהלך בניית חנות אופנה באינטרנט. ראשית, כדאי להגדיר בצורה מסודרת את הצרכים של קהל היעד ולדאוג שכל אלמנט אופנתי בחנות יתאים לו. במידה ומדובר על חנות אופנה לנשים, ניתן להשתמש בתמונות של דוגמניות מפורסמות ולפנות לגולשת במין נקבה. לעומת זאת, חנות אופנה לגברים תחייב התאמות אחרות וגם מתן תשומת לב לעניין המידות, הדגמים, הגזרות המקובלות וכדומה.
שנית, חנות אופנה מוצלחת באינטרנט דורשת קידום במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. הגולשים נוטים להחליף במהירות בין אופנות, אבל אף חנות לא צריכה להישאר מאחור. קידום אינטנסיבי במקומות המתאימים יגדיל את כמות הגלישה לחנות וישפר יחסי המרה.
יש חברות שיכולות לסייע בבניית חנות אופנה באינטרנט ולעזור ללקוח לאפיין את האתר שמתאים לו. אפיון חנות אופנה כולל הכנת סקיצות, השוואה בין מותגים, השראה מאתרים בארץ ובחו”ל וקביעת לוח זמנים מסודר לתכנות ופיתוח. מיד לאחר מכן ניתן להעלות את האתר לאוויר ולבדוק את ביצועי החנות. בהמשך כדאי כאמור להשקיע בתהליכי שיווק, כמו גם בפרסום של האתר על גבי אמצעי התקשורת המסורתיים והחדשים.
מחפש בניית חנות בגדים באינטרנט או בניית חנות אופנה באינטרנט? פנה עכשיו!