דמיינו את התרחיש הבא – אתם מציגים בפני משקיעים הפוטנציאליים את המיזם שלכם, באמצעות מצגת.
המצגת מתאימה לדברים שלכם, הולכת ישר ולעניין, ובעלת עיצוב מקצועי.
המשקיעים מהנהנים ושואלים שאלות, ובתום הפרזנטציה, המשקיעים קמים על רגליהם ולוחצים לכם היד בחיוך.
סגרתם את העסקה.
איך עושים את זה נכון?
רבים מנסים לפצח את הנוסחה למצגת מנצחת, כזו שתציג באור החיובי ביותר את המוצר, שירות, רעיון, או את החברה שלכם.
בסופו של דבר, האלמנטים הוויזואליים משפיעים באופן ישיר על הרושם הראשוני.
כך למשל מצגת עם עיצוב יוקרתי ומדויק, תשדר רושם של חברה מקצועית ויוקרתית, בעוד עיצוב חובבני ישדר מסר שלילי של תקציב דל ועיגול פינות.
מצגת צריכה לספר סיפור
לא משנה אם מדובר בשירות, מוצר או רעיון, המצגת צריכה להעביר את הרעיון בצורה ברורה ומקצועית.
סיפור מצוין מתחיל בהצגה כללית, ירידה לעומק, ולבסוף סיכום המסר הסופי.
אפשר לומר שהמצגת מעבירה את הצופה חוויה מסוימת, כאשר בסופה הוא יוצא עם מסקנה. המסקנה יכולה להיות –כדאי לי להשקיע במיזם הזה, לעבוד עם החברה הזו, או כדאי לרכוש את המוצר הזה.
פרזנטציה יכולה ליפול ולקום על מצגת, כאשר צריכה להיות הלימה מלאה בין התכנים המילוליים, לתכנים הוויזואליים.
קצר ולעניין
אף אחד לא אוהב לצפות במצגת מסורבלת וארוכה, שמעבירה את המסר בצורה מבולגנת.
חשוב להבין, שהקשב של הקהל הוא יחסית קצר, ומכאן עולה הצורך להעביר את הרעיון בצורה קצרה וממוקדת, מבלי ללכת סחור וסחור. עם זאת, לא כדאי למהר, ו”לרוץ” על התוכן, שיותיר את הקהל מבולבל.
מצגת מושלמת תייצר עבורנו את האיזון בין מהירות ליסודיות.
התאמה אישית – המיתוג שלכם בכל שקופית
כאשר אנחנו נעזרים באנשי מקצוע של עיצוב מצגות, חשוב להתאים את עיצוב השקופיות למותג שלנו.
הכוונה כמובן ללוגו שלנו, שימוש בפונטים ובצבעים המתאימים בהתאם לספר המותג, כדי ללכת בקו אחיד עם המיתוג הקיים.
כל שקופית תהיה שונה, על מנת להעביר את המסר בצורה הטובה והמשכנעת ביותר.
ריאיון מקדים
על מנת להפיק את המירב מתהליך עיצוב המצגת, אנשי המקצוע ישאלו אתכם כמה שאלות, כדי להבין את מהות העסק בצורה הטובה ביותר.
זה השלב לספר לאנשי המקצוע מי אתם, מה אתם עושים, מאיפה באתם, מי קהל היעד שלכם, מה כולל המיתוג של העסק, באילו ערכים אתם מאמינים, מי המתחרים ומה היתרונות והחסרונות שלכם מולם, וכמובן מה האסטרטגיה השיווקית שלכם.
בזכות הריאיון, אנשי המקצוע ידעו להכיר את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, ולבנות יחד אתכם את המצגת המושלמת, שתשיג את המטרה ואת היעדים שהצבתם.
מה מטרת המצגת?
השאלה הכי חשובה שתישאלו היא מה מטרת המצגת.
אם מדובר באירוע חברה, מטרת המצגת יכולה להיות למשל סקירה של ההתקדמות בדרך ליעדים, יצירת גיבוש ותחושת שייכות בקרב העובדים.
לעומת זאת, אם מדובר בהדרכה כלשהי, המטרה תהיה להטמיע את החומר, וליצור שיתוף פעולה עם הקהל.
שילוב בין תוכן לבין עיצוב מצגות
מצגת משכנעת ומקצועית תכלול את השילוב המושלם בין התוכן הקצר והקולע, לבין עיצוב מדויק.
מאחורי כל מילה צריכה להיות מחשבה, כך שתתאים לרעיון והמטרה של המצגת.
המצגת צריכה לסקרן את הקהל, ולגרום לו להתעניין במה שיש לנו לומר. זה הזמן לשים את הדגש על הפרטים הקטנים.
לסיכום
כשמדובר במצגת חשובה, פנו לאנשי מקצוע לעיצוב מצגות כדי שיעצבו עבורכם את המצגת המושלמת, שתסייע לכם להשיג את היעדים שלכם בהצלחה.
מי אנחנו?
קורל טכנולוגיות, בית תוכנה יצירתי המעניק שירותי פיתוח תוכנה, אפליקציות ומערכות ניהול ידע
מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?
פיתוח תוכנה
פיתוח תוספים
פיתוח חנויות וירטואליות (מג’נטו, ווקומרס, פרסטה שופ, אופן כארט, סי אס כארט)
בניית אתרי אינטרנט מבוססי קוד פתוח (וורדפרס, ג’ומלה, דרופל, אומברקו)
תכנון ופיתוח מערכות ניהול למידה ( Moodle, Learndash)
תכנון ופיתוח אפליקציות
תכנון ופיתוח מערכות ניהול מידע
פיתוח ארכיונים
פיתוח והטמעת מערכות CRM
פיתוח והטמעת מערכות ERP
חלק משפות הפיתוח שאנחנו אוהבים (PHP, Laravel, Zend, Node, React, Vue, Angular, Ruby)