כבר שנים שעובדים בכל תחומי התעסוקה משתמשים באפליקציות ותוכנות עבודה שונות כדי ליעל את תהליך העבודה שלהם.
תחום הכלים לניהול פרויקטים של צוותים פרח במיוחד עם ההתפרצות של מגפת הקורונה בעולם, אז הסגרים אילצו ארגונים רבים
לשלוח את העובדים לעבוד מהבית – והצורך בכלי שיקשר בין חברי הארגון גדל מאוד.
בעקבות ריבוי התוכנות שהארגונים השתמשו בהן, עלה צורך משמעותי בשירותי תמיכה אפליקטיבית והדרכה אפליקטיבית.
אבל מה זה בכלל אומר שירותי תמיכה והדרכה אפליקטיבית?
תמיכה אפליקטיבית
תמיכה אפליקטיבית או הדרכה אפליקטיבית הן שירות שנועד לסייע לעובדים להשתמש בתוכנות הניהול השונות.
למשל אם הארגון שלכם רוצה להשתמש בכלים לניהול משימות ופרויקטים של צוותים, כמו קליקאפ (ClickUp) או מאנדיי (Monday),
ויש לכם שאלות בנוגע לאפליקציה – אתם פונים לתומך אפליקטיבי או לחברה המספקת שירות בתחום.
למה ארגון צריך שירותי הדרכה אפליקטיבית?
כיום כמעט כל ארגון צריך שירותי הדרכה אפליקטיבית משום שלמרות שהתוכנות מעוצבות על ידי מיטב אנשי ה-UX\UI,
לא כל השימושים האפשריים בהן הם מספיק אינטואיטיביים.
שירותי הדרכה אפליקטיבית מסייעים לכם כמנהלים לוודא שהעובדים שלכם מנצלים בצורה מקסימלית את הכלים
לניהול משימות ופרויקטים שבחרתם.
שימוש אופטימלי באפליקציות הללו מוביל לעלייה בפרודוקטיביות של הארגון.
כדי לתרום ליעילות ההתנהלות של הארגון שלכם – פנו בהקדם לשירותי תמיכה והדרכה אפליקטיבית לארגונים,
להטמעה יעילה של כלים לניהול משימות ופרויקטים של צוותים.