מהי סיילספורס בעברית?
Salesforce (סיילספורס), מערכת CRM מובילה, מציעה אפשרויות לוקליזציה שונות, כולל תמיכה בעברית.
סיילספורס מאפשרת למשתמשים ליצור אינטראקציה עם הפלטפורמה בעברית, מה שהופך אותה לנגישה יותר
עבור משתמשים דוברי עברית.
הלוקליזציה של סיילספורס כוללת תרגום שפה וגם תומכת בפורמטים מקומיים של תאריכים ומספרים,
שהם חיוניים לעסקים באזורים דוברי עברית.
הטמעת סיילספורס בעברית
הטמעת Salesforce עבור קהל דוברי עברית כרוכה במספר שלבים מרכזיים כדי להבטיח שהפלטפורמה מותאמת באופן מלא
לצרכים ולהעדפות של משתמשים דוברי עברית.
להלן מדריך:
תמיכה בשפה העברית:
Salesforce תומכת במספר שפות, כולל עברית.
אפשר להפעיל עברית מהגדרות Salesforce, מה שמאפשר למשתמשים ליצור אינטראקציה עם הממשק בעברית.
התאמה אישית של הממשק:
תוויות והוראות שדה: התאם אישית את תוויות השדה, טקסט העזרה וההוראות כך שיהיו בעברית.
זה כולל שינוי שמות של שדות סטנדרטיים והוספת תיאורים בעברית.
הודעות שגיאה והודעות מערכת:
תרגם לעברית הודעות שגיאה ומיילים או התראות שנוצרו על ידי המערכת.
התאמה של תבניות תאריך ומספרים:
תבניות תאריכים: אזורים דוברי עברית משתמשים בפורמטים שונים של תאריכים.
ודא שהדברים משתקפים בצורה נכונה ב-Salesforce כדי למנוע בלבול.
פורמטים של מטבע ומספרים:
התאם את ההגדרות האלה כדי להתאים למוסכמות המקומיות,
כולל תמיכה מימין לשמאל במספרים במידת הצורך.
תמיכת פריסת מימין לשמאל (RTL):
מכיוון שהעברית נקראת מימין לשמאל, ודא שממשק המשתמש של Salesforce תומך בפריסות RTL כראוי.
זה כולל יישור טקסט, סידור שדה ומבנה העמוד הכולל.
ציות ודרישות משפטיות:
היה מודע לכל תקנות מקומיות שמשפיעות על אופן הפריסה והשימוש ב-Salesforce, כגון אחסון נתונים,
חוקי פרטיות ושיטות עסקיות ספציפיות לישראל או לאזורים דוברי עברית אחרים.
שאלות ותשובות בנושא סיילספורס בעברית
ש: כיצד אוכל להתאים פורמטים של תאריכים עבור משתמשים דוברי עברית?
ת: התאם אישית את תבניות התאריכים תחת הגדרות המקום ב-Salesforce.
ניתן להגדיר את המקום לאזור דובר עברית, שיתאים אוטומטית פורמטים של תאריכים לפי העדפות מקומיות.
ש: האם אני יכול ליצור תוויות מותאמות אישית בעברית?
ת: כן, Salesforce מאפשרת לך ליצור תוויות מותאמות אישית.
נווט להגדרות, חפש “תוויות מותאמות אישית” וצור תוויות חדשות בעברית.
ניתן להשתמש בהם בכל סביבת Salesforce שלך כדי להבטיח עקביות.
ש: איך מטפלים בתמיכת לקוחות בעברית?
ת: יש להגדיר צוות תמיכה דובר עברית וליצור סקריפטים בשפה העברית עבור פניות נפוצות.
כמו כן, שקול לשלב צ’אט בוט התומך בעברית לטיפול בשאילתות בסיסיות.
ש: מה עליי לקחת בחשבון עבור חומרי הדרכה למשתמשים דוברי עברית?
ת: פתח חומרי הדרכה בעברית, כולל מדריכים למשתמש, הדרכות וידאו והדרכות חיות.
ודא שכל החומרים מתאימים לקריאה מימין לשמאל והם רלוונטיים מבחינה תרבותית.
ש: איך אני מוודא שכל הודעות המערכת וההודעות הן בעברית?
ת: התאם אישית הודעות מערכת ותבניות דואר אלקטרוני מהגדרות תבניות תקשורת ב-Salesforce.
תרגם את כל הטקסט לעברית והתאם את הפריסה לתמיכה ב-RTL.
ש: מהם האתגרים שאני עלול להתמודד איתם בעת פריסת Salesforce בעברית?
ת: האתגרים כוללים הבטחת תאימות מלאה של אינטגרציות של צד שלישי עם פריסות RTL,
הדרכת משתמשים שאינם מכירים את Salesforce וניהול עדכונים שעלולים להשפיע על הגדרות מותאמות אישית.
ש: כיצד אוכל לערב את קהילת Salesforce דוברת העברית לתמיכה נוספת?
ת: השתתף או צור קבוצות קהילתיות ופורומים של Salesforce בעברית.
פלטפורמות אלו יכולות להיות חשובות לשיתוף תובנות, פתרונות ושיטות עבודה מומלצות ספציפיות
למשתמשים דוברי עברית.
ש: האם יש שיקולים משפטיים בעת פריסת Salesforce באזורים דוברי עברית?
ת: כן, חשוב להיות מודע לחוקי הגנת מידע מקומיים, כגון חוק הגנת הפרטיות בישראל,
ולוודא שהפריסה שלך ב-Salesforce תואמת לתקנות אלה.
מחפש סיילספורס בעברית? פנה עכשיו!