מהי Dynatrace?
Dynatrace (דיינטרייס) היא פלטפורמת מודיעין תוכנה המיועדת לניטור וניהול הביצועים של יישומים ותשתיות IT בסביבות מודרניות,
דינמיות ומבוססות ענן.
היא מספקת תובנות בזמן אמת לגבי הביצועים והתקינות של יישומים, מיקרו-שירותים, קונטיינרים, משאבי ענן ועוד.
תכונות ויכולות מפתח של Dynatrace כוללות:
ניטור ביצועי יישומים (APM): Dynatrace מציעה יכולות APM מקיפות, המאפשרות לארגונים לנטר את הביצועים
של היישומים והשירותים שלהם על פני שפות תכנות ומסגרות שונות.
היא מספקת תובנות עמוקות לגבי קוד יישומים, מעקב אחר עסקאות וניטור חווית משתמש.
ניטור תשתית: Dynatrace יכולה לנטר את התשתית הבסיסית, כולל שרתים, מכונות וירטואליות, קונטיינרים ושירותי ענן.
היא עוזרת בזיהוי צווארי בקבוק בביצועים ובעיות ניצול משאבים.
ניטור ענן: עם האימוץ הגובר של מחשוב ענן, Dynatrace מציעה תמיכה לניטור יישומים ושירותים הפרוסים בפלטפורמות ענן
פופולריות כמו AWS, Azure, Google Cloud ואחרות.
Microservices ו-Container Monitoring: פלטרפורמת Dynatrace מצטיינת בניטור ארכיטקטורות מבוססות microservices.
היא יכולה לגלות ולעקוב באופן אוטומטי אחר עסקאות בין שירותי מיקרו ומכולות.
ניתוח סיבות שורש המופעלות על ידי AI: אחת התכונות הבולטות של Dynatrace היא השימוש שלה בבינה מלאכותית (AI)
ולמידת מכונה (ML) כדי לזהות ולאבחן בעיות ביצועים באופן אוטומטי.
היא יכולה לאתר את הסיבות העיקריות לבעיות, ולצמצם את הזמן שלוקח לפתור בעיות.
ניטור משתמש אמיתי (RUM): Dynatrace מציעה ניטור בזמן אמת של אינטראקציות משתמש עם אפליקציות אינטרנט וניידים.
היא עוזרת לארגונים להבין כיצד המשתמשים חווים את היישומים שלהם ולזהות אזורים לשיפור.
שילוב DevOps ו-Continuous Delivery: היא תומכת בפרקטיקות של DevOps על ידי מתן תובנות לגבי ההשפעה
של שינויי קוד על ביצועי האפליקציה.
היא משתלבת עם כלים וזרימות עבודה פופולריות של DevOps.
ניתוח השפעות עסקיות: מעבר למדדים טכניים, Dynatrace מציעה גם ניטור ממוקד בעסק,
המאפשר לארגונים לתאם בין ביצועי יישומים לתוצאות והכנסות עסקיות.
Dynatrace היא כלי רב עוצמה עבור ארגונים המבקשים לקבל נראות בביצועי האפליקציות והתשתית שלהם,
לשפר את חווית המשתמש ולייעל את פעולות ה-IT שלהם.
היא עוזרת לעסקים להבטיח שהשירותים הדיגיטליים שלהם פועלים בצורה חלקה ויעילה בסביבות ה-IT המורכבות
והמהירות של היום.
שימוש במערכת Dynatrace
ניתן להשתמש במערכת Dynatrace (דיינטרייס) למגוון מטרות בניהול IT ואפליקציות.
להלן כמה מקרי שימוש נפוצים עבור Dynatrace:
ניטור ביצועי יישומים (APM): ניתן להשתמש ב-Dynatrace כדי לנטר את הביצועים של יישומים ושירותים בזמן אמת.
זה כולל מעקב אחר זמני תגובה, שיעורי שגיאה ומדדי ביצועים אחרים כדי להבטיח שהאפליקציות פועלות בצורה חלקה
ועומדות בציפיות המשתמש.
פתרון בעיות וניתוח סיבות שורש: כאשר מתרחשות בעיות ביצועים או שגיאות, Dynatrace יכולה לעזור לצוותי IT לזהות
במהירות את גורמי השורש לבעיות.
הניתוח מונע הבינה המלאכותית שלו יכול לאתר את המיקום והמקור המדויקים של צווארי בקבוק או שגיאות בביצועים,
ולחסוך זמן יקר לפתרון בעיות.
ניטור ענן ותשתיות: Dynatrace יכולה לנטר את הביצועים וניצול המשאבים של שרתים, מכונות וירטואליות, קונטיינרים ושירותי ענן.
היא חיונית למיטוב עלויות התשתית ולהבטחת המדרגיות והאמינות של יישומים המתארחים בענן.
Microservices ו-Container Monitoring: עבור ארגונים המשתמשים בארכיטקטורות של microservices ויישומים מכוללים,
Dynatrace יכולה לגלות, לנטר ולעקוב באופן אוטומטי אחר עסקאות על פני רכיבים אלה.
היא מספקת נראות לאינטראקציות בין שירותי מיקרו, ועוזרת לצוותים להבין את זרימת הנתונים והבקשות.
DevOps ואספקה רציפה: ניתן לשלב את Dynatrace בצינורות DevOps כדי לספק תובנות לגבי ההשפעה
של שינויי קוד על ביצועי האפליקציה.
היא תומכת במחזורי פיתוח מהירים יותר ובמהדורות אמינות יותר.
ניטור משתמש אמיתי (RUM): יכולות ה-RUM של Dynatrace מאפשרות לארגונים לקבל תובנות לגבי האופן שבו המשתמשים
חווים את יישומי האינטרנט והנייד שלהם.
היא עוזרת לזהות בעיות ביצועים מנקודת המבט של משתמש הקצה ולתעדף שיפורים.
ניתוח השפעות עסקיות: Dynatrace יכולה לתאם בין ביצועי יישומים למדדים עסקיים, ולעזור לארגונים להבין
כיצד ביצועים משפיעים על ההכנסות ועל שביעות רצון המשתמשים.
דבר זה בעל ערך עבור קבלת החלטות מונעות נתונים והתאמה של ה-IT עם היעדים העסקיים.
תכנון ואופטימיזציה של קיבולת: על ידי ניטור ניצול משאבים ומגמות ביצועים, Dynatrace מסייעת בתכנון קיבולת
ובמאמצי אופטימיזציה.
היא עוזרת לארגונים להקצות משאבים ביעילות ולהימנע מהקצאת יתר או תת-הקצאה.
אבטחה ותאימות: Dynatrace מספקת גם יכולות ניטור אבטחה ותאימות, עוזרת לארגונים לזהות ולצמצם איומי אבטחה
ולהבטיח שיישומים ותשתית עומדים בדרישות הרגולטוריות.
אופטימיזציה של חווית משתמש: התובנות של Dynatrace לגבי התנהגות המשתמש וחוויית המשתמש יכולות להנחות ארגונים
בביצוע שיפורים ממוקדי משתמש באפליקציות שלהם, מה שמוביל לשביעות רצון ושימור משתמשים גבוהים יותר.
Dynatrace היא כלי רב-תכליתי התומך בהיבטים שונים של ניהול IT ואפליקציות, החל מהבטחת הביצועים והאמינות
של יישומים ועד לאופטימיזציה של התשתית, שיפור חווית המשתמש והתאמת ה-IT ליעדים העסקיים.
היכולות האוטומטיות והמונעות בינה מלאכותית הופכות אותה לנכס בעל ערך עבור פעולות IT מודרניות.
מי צריך מערכת Dynatrace?
Dynatrace היא כלי רב ערך עבור מגוון רחב של ארגונים ואנשי מקצוע העוסקים בניהול ובניטור של יישומים,
תשתיות IT ושירותים דיגיטליים.
הנה כמה קבוצות של אנשים שיכולות להפיק תועלת משימוש ב-Dynatrace:
צוותי תפעול IT: צוותי תפעול IT, כולל מנהלי מערכות, מנהלי רשת ומהנדסי תשתית, יכולים להשתמש ב-Dynatrace
כדי לנטר ולנהל את הביצועים של שרתים, מכונות וירטואליות, קונטיינרים ומשאבי ענן.
היא עוזרת להם להבטיח את האמינות והזמינות של תשתית IT.
מפתחי יישומים: מפתחי יישומים יכולים למנף את Dynatrace כדי לקבל תובנות לגבי הביצועים של הקוד והיישומים שלו.
היא עוזרת להם לזהות ולפתור צווארי בקבוק בביצועים, שגיאות ובעיות בשלבים המוקדמים של הפיתוח.
צוותי DevOps: צוותי DevOps נהנים מ-Dynatrace על ידי שילובה בצינורות ה-CI/CD שלהם.
היא מספקת נראות לגבי ההשפעה של שינויי קוד על ביצועי האפליקציה ותומכת במהדורות מהירות ואמינות יותר.
מהנדסי אמינות אתרים (SRE): SRE יכולים להשתמש ב-Dynatrace כדי לנטר באופן יזום את המהימנות והזמינות
של שירותים דיגיטליים.
היא עוזרת להם לזהות ולטפל בבעיות ביצועים ואמינות לפני שהן משפיעות על המשתמשים.
אדריכלי ענן וצוותי תפעול ענן: ארגונים המשתמשים בשירותי ענן כמו AWS, Azure או Google Cloud יכולים להשתמש
ב-Dynatrace כדי לנטר את הביצועים של משאבי הענן שלהם ולמטב עלויות.
מנהלים עסקיים: מנהלי עסקים ומחזיקי עניין נהנים מניתוח ההשפעה העסקית של Dynatrace, מכיוון שהיא עוזרת להם
להבין כיצד ביצועי האפליקציה משפיעים על ההכנסות ועל שביעות רצון המשתמשים.
מידע זה חיוני לקבלת החלטות אסטרטגיות.
מנהלי שירותי IT: מנהלי שירותי IT יכולים להשתמש ב-Dynatrace כדי להבטיח ששירותי IT עומדים ב-SLA (הסכמי רמת שירות)
וב-KPI (מדדי ביצועים מרכזיים).
היא מסייעת בשמירה על איכות השירות ושביעות רצון המשתמשים.
מקצועני אבטחה: מקצועני אבטחה יכולים להשתמש ביכולות ניטור האבטחה של Dynatrace כדי לזהות ולהפחית איומי אבטחה
ופגיעויות בזמן אמת.
צוותי חוויה דיגיטלית: צוותים האחראים על שיפור החוויה הדיגיטלית של משתמשים באפליקציות אינטרנט ובנייד
יכולים להשתמש בניטור המשתמש האמיתי (RUM) של Dynatrace כדי להבין את התנהגות המשתמש
ולייעל את חווית המשתמש.
קציני ציות: קציני ציות יכולים להשתמש ב- Dynatrace כדי להבטיח שיישומים ותשתית עומדים בדרישות
הרגולטוריות ובתקני האבטחה.
יועצי IT וספקי שירותים מנוהלים: יועצים ושירותי MSP יכולים להציע את Dynatrace כחלק מהשירותים שלהם כדי לעזור ללקוחות
לנטר ולבצע אופטימיזציה של סביבות ה-IT והשירותים הדיגיטליים שלהם.
Dynatrace פונה לקהל רחב בארגונים, כולל מומחי IT, מפתחים, צוותי תפעול, מנהיגים עסקיים ומומחי אבטחה.
היכולות שלה בניטור, פתרון בעיות ואופטימיזציה של שירותים דיגיטליים הופכות אותה לבעלת ערך עבור כל מי שמבקש
להבטיח את הביצועים, האמינות והאבטחה של היישומים והתשתית שלו.
מודולים של מערכת Dynatrace
Dynatrace מציעה מגוון מודולים ותכונות כחלק מפלטפורמת בינת התוכנה שלה כדי לתת מענה להיבטים שונים של ניטור וצפייה.
מודולים אלה נועדו לספק לארגונים מבט מקיף על היישומים והתשתית שלהם.
חלק מהמודולים והתכונות העיקריים של Dynatrace כוללים:
ניטור ביצועי יישומים (APM):
APM הוא הליבה של Dynatrace ומספק תובנות עמוקות לגבי הביצועים של יישומים.
זה כולל:
מעקב אחר עסקאות: לוכד פרטי עסקה מקצה לקצה.
נראות ברמת הקוד: מנטר את ביצוע הקוד ומזהה צווארי בקבוק בביצועים.
ניטור חווית משתמש: עוקב אחר אינטראקציות של משתמשים כדי להבין את השימושיות של האפליקציה.
ניטור תשתית: מנטר את התקינות והביצועים של רכיבי תשתית, כולל שרתים, מכונות וירטואליות ומשאבי ענן.
ניטור משתמש אמיתי (RUM):
אוסף נתונים על האופן שבו משתמשים אמיתיים מקיימים אינטראקציה עם אפליקציות אינטרנט ונייד,
ועוזר לארגונים לייעל את חווית המשתמש.
ניטור רשת:
מספק נראות לביצועי הרשת, ומאפשר לארגונים לזהות ולפתור בעיות רשת.
ניטור ענן:
מנטר יישומים ושירותים הפרוסים בפלטפורמות ענן ציבוריות כמו AWS, Azure ו-Google Cloud,
ועוזר לארגונים לייעל את משאבי הענן.
Microservices ו-Container Monitoring:
מציע גילוי וניטור אוטומטיים של מיקרו-שירותים ויישומים, כולל מעקב אחר עסקאות בין שירותי מיקרו.
ניתוח סיבת שורש המופעל על ידי AI: משתמש בבינה מלאכותית כדי לזהות ולאבחן בעיות ביצועים באופן אוטומטי,
תוך צמצום הזמן הממוצע עד לפתרון (MTTR).
ניתוח עסקי: מתאם בין ביצועי אפליקציות למדדים עסקיים כדי לעזור לארגונים להבין את השפעת הביצועים
על ההכנסות והתוצאות העסקיות.
הפעלה חוזרת:
מאפשר לארגונים להשמיע מפגשים חוזרים של משתמשים כדי להבין את התנהגות המשתמש
ולייצר פתרון בעיות בצורה מקיפה יותר.
ניטור חוויה דיגיטלית (DEM):
מספק תובנות לגבי החוויה הדיגיטלית של משתמשים, כולל ביצועי אתרים ואפליקציות לנייד.
ניטור אבטחה:
מציע יכולות ניטור אבטחה לזיהוי והפחתת איומי אבטחה ופגיעויות בזמן אמת.
User Session Query Language (USQL):
שפת שאילתה רבת עוצמה המאפשרת למשתמשים לבצע שאילתות ולנתח נתוני הפעלה של משתמשים.
אוטומציה ואינטגרציה:
Dynatrace תומכת באינטגרציה עם כלים שונים של DevOps, ניהול אירועים וכלי ITSM (ניהול שירות IT)
לאוטומציה חלקה של זרימת עבודה.
לוחות מחוונים מותאמים אישית:
מספק לוחות מחוונים הניתנים להתאמה אישית וכלי הדמיה ליצירת תצוגות ודוחות מותאמים אישית.
מיפוי טופולוגיה של יישומים ותשתיות:
ממפה וממחיש באופן אוטומטי את היחסים בין רכיבי יישומים ורכיבי תשתית.
ניטור יומן:
אוסף ומנתח נתוני יומן כדי לסייע בפתרון בעיות ואבחון בעיות.
ניתן להתאים את המודולים והתכונות הללו כך שיתאימו לצרכי הניטור והצפייה הספציפיים של ארגונים,
בין אם הם מנהלים יישומים מורכבים, מקוריים בענן, תשתית מקומית מסורתית או שילוב של שניהם.
Dynatrace שואפת לספק פלטפורמה אחידה לניטור ואופטימיזציה של הביצועים של שירותים ויישומים דיגיטליים.
הטמעת Dynatrace
יישום Dynatrace כרוך במספר שלבים כדי להבטיח שתוכל לנטר ולנהל ביעילות את היישומים ותשתית ה-IT שלך.
להלן סקירה כללית של השלבים ליישום Dynatrace:
הערכה ותכנון:
התחל בהערכת צרכי הניטור והיעדים של הארגון שלך.
זהה את היישומים, השירותים ורכיבי התשתית שברצונך לנטר.
קבע את מדדי הביצועים העיקריים (KPI) והמדדים שהם קריטיים לתפעול ולחוויית המשתמש שלך.
תכנן את אסטרטגיית ההטמעה שלך, כולל היקף הניטור, הקצאת משאבים וכל דרישות האינטגרציה.
הגדרת חשבון:
אם אתה משתמש ב-Dynatrace כפתרון SaaS מבוסס ענן, צור חשבון בפלטפורמת Dynatrace.
אם אתה משתמש ב-Dynatrace Managed, הגדר את התשתית הדרושה כדי לארח את אשכול Dynatrace.
התקנה ותצורה של סוכן:
פרוס סוכני ניטור Dynatrace לרכיבים הרלוונטיים של הסביבה שלך, כולל שרתי יישומים, קונטיינרים,
מכונות וירטואליות ומופעי ענן.
הגדר את הסוכנים לאסוף את הנתונים המתאימים על סמך יעדי הניטור שלך.
גילוי אוטומטי:
יכולות הגילוי האוטומטי והמכשור של Dynatrace יכולות לזהות אוטומטית ולהכשיר יישומים ושירותים.
ודא שפונקציונליות זו מופעלת.
גישה והרשאות משתמש:
הגדר חשבונות משתמש והרשאות בתוך Dynatrace כדי להבטיח שלאנשים או הצוותים הנכונים תהיה גישה
לנתוני הניטור ולתכונות הרלוונטיות.
התאמה אישית והתראה:
התאם אישית את הגדרת Dynatrace שלך כדי לענות על הדרישות הספציפיות שלך.
צור לוחות מחוונים, הגדר התראות והגדר ערוצי הודעות כדי לקבל התראות כאשר מתרחשות בעיות.
שילוב:
שלב את Dynatrace עם הכלים וזרימות העבודה הקיימים שלך.
זה כולל אינטגרציה עם כלי DevOps, מערכות ניהול אירועים, מערכות כרטוס ועוד.
הדרכה והעברת ידע:
הדרך את צוותי ה-IT והתפעול שלך כיצד להשתמש ב- Dynatrace ביעילות.
ודא שהם מבינים כיצד לפרש את הנתונים, לפתור בעיות ולמטב את הביצועים.
בדיקה ואימות:
בצע בדיקות כדי לוודא שהגדרת הניטור פועלת כמצופה.
ודא שאתה מקבל נתונים, התראות ותובנות בצורה מדויקת.
אופטימיזציה:
סקור וייעל את תצורת Dynatrace באופן רציף.
התאם את ספי ההתראה, לוחות המחוונים והגדרות איסוף הנתונים לפי הצורך כדי לעמוד בדרישות המשתנות.
תיעוד:
שמור על תיעוד של הגדרות Dynatrace שלך, כולל תצורות, אינטגרציות ושיטות עבודה מומלצות.
תיעוד זה יכול להיות בעל ערך עבור פתרון בעיות ושיתוף ידע.
הרחבה:
ככל שהארגון שלך גדל או מתפתח, היה מוכן להרחיב את היישום של Dynatrace כדי להתאים
ליישומים ותשתיות חדשות.
אבטחה ותאימות:
ודא שהטמעת Dynatrace שלך תואמת את תקני האבטחה והתאימות של הארגון שלך.
יישם אמצעי אבטחה כדי להגן על נתונים רגישים שנאספו על ידי Dynatrace.
ניטור ותחזוקה:
עקוב באופן קבוע אחר תקינות וביצועי סביבת Dynatrace שלך.
ודא שכל הרכיבים מעודכנים ומתפקדים כהלכה.
משוב ושיפור:
בקש משוב ממשתמשים ומבעלי עניין כדי לזהות אזורים לשיפור באסטרטגיית הניטור ובתצורת הניטור שלך.
Dynatrace מציעה תיעוד מפורט ומשאבי תמיכה כדי לסייע בתהליך היישום.
בהתאם למורכבות הסביבה שלך וצרכי הניטור הספציפיים, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם צוות התמיכה
או השירותים המקצועיים של Dynatrace לקבלת סיוע בהגדרה ואופטימיזציה של פתרון הניטור שלך.
עלויות Dynatrace
Dynatrace מציעה מגוון אפשרויות תמחור כדי להתאים לצרכים של ארגונים שונים, והעלות של Dynatrace יכולה
להשתנות בהתאם לגורמים שונים, כולל מספר המארחים המנוטרים, רמת התכונות והתמיכה הנדרשת,
והאם תבחר ב-SaaS (תוכנה כשירות) או מודל פריסה מנוהלת.
הנה כמה היבטים כלליים שיש לקחת בחשבון כשמדובר בעלויות Dynatrace:
תמחור מבוסס מארח: Dynatrace גובה על סמך מספר המארחים שאתה רוצה לעקוב אחריהם.
“מארח” יכול להיות שרת פיזי, מכונה וירטואלית או מופע ענן.
ככל שאתה מפקח על יותר מארחים, כך העלות גבוהה יותר.
מודל פריסה: העלות משתנה בהתאם אם תבחר בגרסת ה-SaaS מבוססת הענן של Dynatrace
או בגרסה המנוהלת המתארחת אצלך.
SaaS כרוכה Dynatrace במודל תמחור מבוסס מנוי, בעוד ל-Managed יש מבני תמחור שונים.
רמת שירות: Dynatrace מציעה רמות שירות שונות, כולל מהדורות סטנדרטיות, פרו וארגוניות,
כל אחת עם תכונות ורמות תמיכה משתנות.
ככל שתדרוש תכונות ותמיכה מתקדמות יותר, כך העלות גבוהה יותר.
תוספות: Dynatrace מציעה תכונות או יכולות נוספות של תוספים, כגון לוח מחוונים מותאם אישית, הפעלה חוזרת או ניתוח מתקדם,
שיכולים להשפיע על העלות הכוללת.
רישיונות משתמש: מספר רישיונות המשתמש הנדרש יכול להשפיע על התמחור.
רישיונות משתמש קובעים מי יכול לגשת לפלטפורמת Dynatrace ולהשתמש בה.
משך מנוי: חלק מהחוזים של Dynatrace מבוססים על מנויים שנתיים, בעוד שאחרים מציעים התחייבויות לטווח קצר יותר.
חוזים לטווח ארוך יותר באים עם תמריצי תמחור.
קנה מידה: ככל שהצרכים של הארגון שלך גדלים, העלות של Dynatrace עולה ככל שתוסיף מארחים מנוטרים יותר
או תרחיב את השימוש שלך בפלטפורמה.
תמיכה ותחזוקה: רמת התמיכה והתחזוקה שתבחר יכולה להשפיע על העלות.
חבילות תמיכה ברמה גבוהה יותר מגיעות Dynatrace בעלות נוספת.
שמירת נתונים: ל-Dynatrace יש מדיניות שונה של שמירת נתונים, ותקופות שמירת נתונים ארוכות יותר
באות עם עלויות גבוהות יותר.
כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת ומותאמת לארגון שלך, מומלץ לפנות ישירות אל Dynatrace או לבקר באתר הרשמי שלהם.
הם מספקים כלים או טפסי יצירת קשר שיכולים לעזור לך לבקש הצעת מחיר על סמך הדרישות הספציפיות
והעדפות הפריסה שלך.
בנוסף, תוכל לברר לגבי כל הנחות או מבצעים שזמינים בזמן הרכישה.
שאלות ותשובות בנושא Dynatrace
ש: מהן התכונות העיקריות של Dynatrace?
ת: תכונות עיקריות של Dynatrace כוללות ניטור ביצועי יישומים (APM), ניטור תשתיות, ניטור ענן,
ניטור מיקרו-שירותים וניטור קונטיינרים, ניטור משתמשים אמיתי (RUM), ניתוח שורש מבוסס AI, ניתוח השפעה עסקי ועוד.
ש: האם Dynatrace יכולה להשתלב עם כלים ופלטפורמות אחרות?
ת: כן, Dynatrace תומכת באינטגרציה עם כלים שונים של DevOps, ניהול אירועים וכלי ITSM כדי לייעל את זרימות העבודה
ולשפר את שיתוף הפעולה.
ש: האם Dynatrace מתאימה לסביבות מקומיות ומבוססות ענן?
ת: כן, Dynatrace יכולה לנטר הן סביבות מקומיות והן סביבות מבוססות ענן, מה שהופך אותה למגוון עבור ארגונים עם תשתיות
היברידיות או מרובות עננים.
ש: האם Dynatrace מציעה יכולות ניטור אבטחה?
ת: כן, Dynatrace מספקת תכונות ניטור אבטחה כדי לזהות ולהפחית איומי אבטחה ופגיעויות בזמן אמת.
ש: מהם היתרונות בשימוש במערכת Dynatrace?
ת: היתרונות בשימוש ב-Dynatrace כוללים ביצועי יישומים משופרים, פתרון בעיות מהיר יותר, חווית משתמש משופרת,
אופטימיזציה של עלויות באמצעות הקצאת משאבים טובה יותר, ויכולת ליישר את ה-IT עם היעדים העסקיים.
ש: אילו סוגי נתונים אוספת Dynatrace לצורך ניטור?
ת: Dynatrace אוספת מגוון רחב של נתונים, כולל מדדים, יומנים, מעקבים, נתוני אינטראקציה עם משתמשים, נתוני רשת,
נתוני תשתית ומדדים עסקיים, ומספקים תצוגה הוליסטית של הסביבה שלך.
ש: כיצד מטפלת Dynatrace בפרטיות ואבטחת הנתונים?
ת: Dynatrace מתייחסת ברצינות לפרטיות ואבטחת הנתונים ומספקת תכונות כגון אנונימיזציה של נתונים,
הצפנה ובקרות גישה כדי להגן על מידע רגיש.
ש: האם יש תקופת ניסיון או הערכה עבור Dynatrace?
ת: כן, Dynatrace מציעה תקופות ניסיון או הערכה, המאפשרות לארגונים לבדוק את הפלטפורמה והתכונות
שלה לפני שהם מתחייבים.
ש: האם Dynatrace מציעה שירותי תמיכה והדרכה?
ת: כן, Dynatrace מספקת אפשרויות תמיכה שונות, כולל תמיכה טכנית ושירותי הדרכה, כדי לעזור לארגונים להשתמש
ביעילות ולמקסם את הערך של הפלטפורמה.