ניהול משימות זה הלחם והחמאה של כל פרויקט או התנהלות שוטפת של עסק.
היום, תודות למערכת ניהול משימות של זוהו (Zoho CRM) זה הופך להיות הרבה יותר פשוט יעיל ונח.
תעדוף ומעקב במערכת זוהו CRM
בזכות מערכת זוהו ניהול משימות מעולם לא היה פשוט יותר.
המערכת, מאפשרת הדגרת תיעדופים למשימות השונות ובכך לרכז את המשאבים הדרושים בכל רגע נתון למשימה הדחופה שעל הפרק (בלי להזניח התנעה של משימות נוספות בהתאם למועדים והיעדים שהוגדרו) וכמובן שהיא גם יודעת לנהל מעקב פרטני אחר כל משימה ומשימה ולזהות מבעוד מועד חריגות בזמנים או משאבים.
מערכת זוהו מאפשרת להגדיר אבני דרך ולקחת הודאות דוא”ל ולשלב אותן כמשימות (עניין שחוסך הרבה מאוד זמן).
יתרונות מרכזיים של ניהול משימות במערכת זוהו CRM:
- שליטה מלאה על המערכת (וכך על ניהול המשימות) ממסך מרכזי אחד
- תבניות גרפיות צבעוניות שמסייעות לתעדף ולהקצות משימות
- פירוק משימות מורכבות למשימות משנה והאפשרות להתלות תחילת משימה אחת בסיום משימה אחרת או ההגדרת אבן דרך אחרת כנקודת ייחוס
- מערכת זוהו משחררת אתכם מהצורך לזכור משימות ומוציאה תזכורות בעצמה
- מאפשרת הגדרת מטרות ואבני דרך ולעקוב מקרוב על העמידה ביעדים ועל ניהול לוח הזמנים של הפרויקט
התממשקות של מערכת זוהו עם מערכת ניהול קשרי לקוחות
אחד היתרונות הגדולים של מערכת זוהו לניהול משימות מתבטא ביכולת להטמיע את המערכת עם תחומי משימות שלמים,
כמו למשל מערכת ניהול קשרי לקוחות, שבהגדרה מתפקדת כאוסף של משימות שבעזרת ההתממשקות לזוהו יכולות להתבצע היום באופן אוטומטי, שגם מצמצם מאוד את מרווחי הטעות.
ללא מערכת ניהול משימות זוהו, ביצוע המשימות השוטפות של ניהול קשרי הלקוחות, כמו למשל הוצאת דוא”ל וניוזלטרים,
עלולה להיות חוויה סיזיפית שגוזלת המון זמן שיכול להיות מוקדש לעבודה פרטנית וממוקדת יותר.