מהי מערכת זוהו (Zoho CRM)?
מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות נמצאת בלב העשייה העסקית של כל חברה או ארגון מתקדמים.
במציאות של שווקים בינלאומיים ורגולציה סבוכה, מערכת CRM איכותית היא אמצעי חיוני, לא רק עבור מערך השיווק והמכירות.
תודות למידע שניתן לשאוב ממנה היא גם כלי חשוב גם עבור הגורמים האחראים למחקר ופיתוח עסקי בחברה.
מבין מערכות ה-CRM, מערכת ZOHO (זוהו) בולטת ביכולת הוורסטילית שלה לתת מענה בהתאמה מלאה לעסקים וחברות במגוון תחומים הכוללים בין היתר:
בריאות, נדל”ן, עריכת דין, תיירות, ביטוח, מסעדנות, מדיה, בנקאות ועוד.
ZOHO היא מערכת מודולארית שמאפשרת התאמה אישית והוספת פיצ’רים מתקדמים שנותנים מענה לפתרונות ספציפיים.
בין היתר ניתן להוסיף פיצ’רים שמאפשרים למנהלים לקבוע מתווים ולחלק משימות לצוות, לבצע אנליזות ופילוחים מורכבים של דאטה.
B2B ZOHO ו-C2B ZOHO
סט הפתרונות שמערכת ZOHO מספקת חורג בהרבה מהקונספט הרזה של CRM.
למעשה מדובר במערכת שניהול קשרי לקוחות היא רק אחד מהאספקטים שלה והיא מתממשקת למערכות אחרות במשרד כמו ניהול מלאי וקשרים עם ספקים.
המערכת של ZOHO היא מודולרית וניתן לאפיין אותה בהתאם לסוג הלקוח ואופי הפעילות מולו.
כך שמערכת ZOHO מתאימה מאוד הן לעסקים שליבת הפעילות שלהם היא B2B והן לעסקים במודל C2B שפועלים ישירות מול צרכני קצה.
מול לקוחות קצה ניתן להשתמש ב-ZOHO כדי לערוך סקרי שביעות לקוחות בקרב לקוחות וצרכנים וכמובן, לבצע אוטומטיזציה של תהליך המכירה.
ZOHO הוא כלי אסטרטגי לעסקים קטנים ובינונים
בהמשך לנקודה הקודמת ZOHO רואה בעצמה כלי אסטרטגי שנועד להעצים גם עסקים קטנים ובינונים.
המונח SMB הוא במקור ראשי תיבות של Small Medium Business, אך במערכת ZOHO מעדיפים לתרגם אותו ל-Smart Modern Business – כלומר: עסק חכם ומתקדם.
בעבר רווחה תפיסה שמערכת CRM זה משהו שמתאים רק לחברות גדולות ואילו במקרה של עסקים קטנים ובינונים מדובר בעניין מיותר ויקר מידי.
ZOHO כופרת לחלוטין בתפיסה הזו וגורסת שבעידן הדיגיטלי מערכת CRM מגובה בענן זה משהו שכל עסק ואפילו כל פרילנסר צריך ויכול להפיק ממנו תועלת וכמובן, זה משהו שצריך גם להיות נגיש כלכלית.
בנוגע לנקודה האחרונה ZOHO מאפשרת לעסקים קטנים להוריד גרסה חינמית של המערכת שמאפשרת להם ליהנות מיתרונות המרכזיים של מערכת CRM איכותית ללא כל עלות (!).
לאור התפיסה הזו ZOHO מייצגת את הדור הבא של מערכות CRM שיכולה להפוך כל עסק לעסק חכם ומודרני.
היתרונות של מערכת ZOHO:
ZOHO מאפשרת הגדלת מכירות
ZOHO מאפשרת לכם לזהות את הלידים האיכותיים והבשלים ולמקד את העבודה מולם באופן שמסייע לסגירת עסקה והגדלת המכירות.
המערכת יודעת לנתב את עיקר ההשקעה בלידים הטובים ולסנן החוצה לידים פחות רלוונטיים.
ZOHO מאפשרת ייעול המהלך העסקי
ZOHO מייצרת משפך עבודה הרבה יותר יעיל ומובנה שעשוי לשפר את הביצועים העסקיים של החברה.
ZOHO מאפשרת קבלת החלטות בזמן אמת
הפלטפורמה של ZOHO מאפשרת למנהלים ואנשי צוות לבצע הערכות מבוססות דאטה בזמן אמת ובכך לקבל החלטות שוטפות מדויקות ונכונות יותר.
ZOHO מאפשרת אבטחת מידע מקסימאלית
הפלטפורמה של ZOHO כוללת מרכיבים מתקדמים של אבטחת מידע שמבטיחים שמירה הן על הפרטיות של הלקוחות והן על המידע של העסק.
ZOHO מאפשרת שביעות רצון מקסימאלית של הלקוחות
מערכת ה-CRM של ZOHO מייצרת תהליך מכירה נעים, מהיר ואמין גם מצד הלקוחות ולכן מגבירה את תחושת השביעות הרצון של הצרכנים ותורמת לבניית התקשורת והעמקת הקשר איתם.
ZOHO מאפשרת נגישות מכל מקום דרך המכשיר הנייד
ZOHO מתממשקת בקלות למדיות שונות וזה כולל אפליקציה שניתן להתקין במכשיר הנייד שמאפשרת לעבוד ולהתעדכן במערכת מכל מקום ובכל שעה.
מחפש הטמעה ותמיכה במערכת ZOHO (זוהו)? פנה עכשיו!