ניהול שוטף של ניהול חנות באמאזון יכול לשפר משמעותית את אחוז המכירות. אם כבר הקמתם חנות ובחרתם מסלול שעולה בקנה אחד עם סוג המוצר שאתם מוכרים, הגיע הזמן להתמקד בניהול השוטף.
קחו בחשבון שייתכן ותבצעו טעויות, לכן הדבר החשוב הוא ללמוד מהן. עקבו אחר עדכונים שיישלחו אליכם מאתר ניהול חנות אמאזון, בדקו האם יש הערות ספציפיות שאתם מקבלים מהלקוחות ואל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.
הכירו היטב את מערכת הניהול שלכם באתר אמאזון ונצלו אותה. במידה ואתם לא בקיאים במונחים המקצועיים, הקדישו זמן להיכרות עם הפונקציות, ממשק המשתמש וארגז הכלים שעומד לרשותכם.
בין התוכן לקידום: כך תגיעו למקום הראשון
ניהול חנות אמאזון מחייב אתכם לשפר את התוכן. בעזרת עדכון התמונות, שיפור הכיתובים ויצירת תיוגים תוכלו להניע לקוחות לפעולה ולהפוך את המוצרים לאטרקטיביים. נסו להדגיש את הייחודיות של המוצר וזכרו שיש לכם מתחרים לא פחות פעילים. התרשמו משאר עמודי המכירות של מוצרים דומים, אך השתמשו בתמונות ברורות ובכותרות מושכות כדי להשיג יתרון יחסי.
חוץ מזה, נסו לבצע שיפור במילות המפתח של החנות ולהתחשב באלגוריתם של מנועי החיפוש. כך תוכלו לקדם את החנות באופן אורגני ולשפר את הסיכוי לכך שהיא תעלה בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנוע החיפוש הפנימי של אמאזון.
ניהול מלאי וארגון פריטים
ברמה הטכנית, אתם צריכים לדאוג לניהול המלאי ולוודא שהמוצרים משלימים זה את זה. היפטרו מקטגוריות מיותרות עם מספר מועט של פריטים, צמצמו ככל האפשר את המידע שאינו רלוונטי לגולש וחזקו קטגוריות פופולאריות עם פריטים חדשים. השתמשו בכלים שניתנים לכם על ידי אמאזון ונטרו את התנועה על מנת לחשוף את נקודות החולשה והחוזק של החנות.
נסו לרענן את המלאי ולהתאים את הפריטים המודגשים לעונות השנה. כך למשל תוכלו לפתוח במבצע מיוחד לקראת חג המולד, או לחילופין להציע מחירים זולים במיוחד על פריטים שקשורים לקיץ. המטרה היא למשוך את תשומת הלב של הלקוח ולהשתמש בכלים השונים של ניהול חנות באמאזון כדי להגדיל את הרווחים.
מחפש ניהול חנות אמאזון? פנה עכשיו!