תוספים למג’נטו המגדילים משמעותית את המכירות בחנות
השקעתם זמן, מחשבה ומשאבים בהקמת חנות והפכתם אותה לחדשנית, אטרקטיבית ומזמינה ככל הניתן, אך המכירות עדיין לא מספקות
והלקוחות עדיין נוטשים את סל הקנייה מבלי לבצע רכישה?
מצב זה בהחלט לא נעים אך לחלוטין הפיך. מזל שבחרתם לעבוד עם מג׳נטו שמאפשרת התקנת תוספים מגוונים ופרקטיים במיוחד,
אשר פותחו על מנת לפתור לכם את הבעיות שצוינו ואף לשדרג את החנות שלכם ואת חווית הגלישה והקנייה של לקוחותיכם.
עלויות ה תוספים למג’נטו אינן גבוהות כלל ובתמורה לכספכם תקבלו פתרון יעיל וארוך טווח לשיפור החנות הווירטואלית שלכם.
באילו תוספים למג’נטו כדאי לכם להשתמש כדי להגדיל את המכירות?
1. תוסף מועדון לקוחות חכם
אלמנט חשוב במכירות הוא שמירה על לקוחות קיימים, וחשוב לא פחות לדעת להעריך ולתגמל אותם. דבר זה מתאפשר הודות לתוסף שמעניק נקודות זיכוי
על כל קנייה, כאשר אתם קובעים כמה נקודות יינתנו ועבור איזה סכום קנייה. לדוגמא, על רכישה בסך 200 ש׳׳ח תוענק ללקוח נקודה אחת,
כאשר השווי שלה הוא 10 נקודות, שאותן הוא יכול לממש בקנייה הבאה בחנות. צבירת נקודות יוצרת תחושת פינוק ורצון להמשיך ולקנות גם בעתיד.
2. תוסף one step checkout
שלב התשלום עלול לשבש את תהליך הרכישה ולגרום ללקוח ״לעזוב הכל״ ולחזור בו. מילוי אינפסור שדות באינספור דפים חדשים שנפתחים
אחד אחרי השני בהחלט יכולים לגרום לתחושת תסכול וייאוש, ולשם מניעת מצב בלתי רצוי זה נוצר תוסף ה – one step checkout שמרכז באופן נוח ומסודר בדף אחד את כל הפרטים ההכרחיים לביצוע התשלום, מילוי הפרטים הנדרשים וסיום העסקה.
ההזמנה מתבצעת ועושה את דרכה אל הלקוח המרוצה.
3. תוסף המאפשר קבלת מייל בעת נטישה הגולש את עגלת הקניות
לקוח שנוטש את הסל הוא לא בהכרח לקוח שלא יחזור לקנות. על מנת להעניק יחס אישי ומענה ולעורר את הרצון לשקול שוב את הרכישה,
קיים תוסף יעיל ואשר כעבור מספר שעות שולח ללקוח מייל המזכיר לו כי לא השלים את תהליך הקנייה. לאחר יום נשלח מייל נוסף ואחרי יומיים מצורף
לתזכורת קוד קופון שמצ׳פר את הלקוח ומנעים את הקנייה העתידית שלו. שיטת עבודה זו יוצרת רמת שירות אישית וגבוהה במיוחד ועשוייה לעודד את הלקוח
לחזור ולרכוש בחנותכם.
4. תוסף המאפשר עדכון על מוצר שאזל מהמלאי
כש מוצר אוזל מהמלאי יכול להוות גורם מקדם מכירות אם יודעים להשתמש בו נכון.
באמצעות תוסף מיוחד, תוכלו ללמוד על התעניינותו של הגולש בפריט זה או אחר ולעודד אותו לרכוש מוצר זה בעתיד.
ניתן לעשות זאת בעזרת תוסף ששולח ללקוח הודעה על אזילה מהמלאי של פריט מסויים עם אופציה לקבלת עדכון
על חזרתו למלאי בהמשך.
פעולה זו יעילה וחשובה לשם יצירת מוטיבציה לביצע רכישות וכן על מנת ללמוד על הרגלי הקנייה של
הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.
5. תוסף המאפשר צ’אט חי עם נציג שירות
רמת ואיכות השירות, ללא עוררין, מהווים חלק ארי בכל הנוגע להצלחת עסק ועבודה נכונה עם לקוחות ויכולת להעניק שירות נגיש, מהיר ואיכותי,
מבטיחים לקוח מרוצה.
בעזרתתוסף האופציה לעבור אל שיחה עם נציג שירות אמיתי (לא וירטואלי) ובאופן מיידי. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור חשבון, ולתת מענה מהיר ויעיל.
בנוסף,ניתן גם להוריד אפליקציה לטלפון הנייד, כך שיהיה באפשרותכם לצ׳טט עם הלקוחות בכל רגע נתון ובנוחות המירבית, מבלי להמצא מול מחשב.
לסיכום, בעזרת התוספים המוצעים ניתן להכניס שדרוגים רבים שיגדילו את מכירות החנות שלכם וישדרגו את חוויות הגלישה והקנייה של
הלקוחות הקיימים הופוטנציאליים.
לחנות תוספים למג’נטו >>
—